Mennyt kesä toi muutosten ohessa suuren vastuun ja haastetta. Kesä toi kuten arvata saattaa kiloja pari lisää ja niitä nyt on pudotettu tässä pikkuhiljaa. Paino näyttää hiukka pienemmältä kun alkuvuodesta, mutta sadoissa mennään silti...

Olen tässä alkaneen syksyn aikana pohtinut enenevässä määrin ihmisten erilaisuutta... Itse jätin Facebookin sekavaksi muuttuneen riidan vuoksi (tai olihan tuo päätös jo muhinut mielessä, mutta sen vuoksi se "kamelin selkä katkesi"). Miksi joku ammentaa elämänilon iloisista asioista ja miksi joku elää vain negatiivisesta asiasta toiseen?? Itse olen ns. positiivinen ihminen kun taas paras ystäväni on peruspessimisti... isolla P:llä... Olen huomannut kuinka hänestä lähtevä negatiivinen ajatelutapa kuluttaa minun energiaani... niin hassulta kun se kuulostaakin.

Facebookista eroaminen teki kyllä hyvää! Olen kuin eri ihminen... elossa oleva ja täysin omavaltainen. Suosittelen muillekin. olen löytänyt kirjat uudestaan ja niitä on luettukin jo vaikka kuinka monta! Lähinnä kevyttä harlekiinisarjaa ja siitä hiukka rankempaakin.

Eipä tässä taas muuta, kun että lippu korkealla ja unelmia kohti!